menu


sobota, 21 listopada 2015

PREPOSITIONS GAME: WHERE'S FLORA?

Ponieważ zaproponowana przez Kaję gra "Where's Stephen?" przypadła Wam do gustu tak samo jak mnie, pomyślałam sobie, że warto byłoby rozszerzyć rozgrywkę i dodać do niej nowych bohaterów. W ten sposób narodziła się światowej sławy diva, Flora ;-) Miała ona dać wielki występ podczas wyjątkowo popularnej gali wręczania nagród, jednak nigdy nie dotarła na miejsce. Niestety, w drodze na lotnisko została została uprowadzona przez... nikczemnych ninja!

Jeśli nie czytaliście wpisu dotyczącego Stephena i nie wiecie na czym polega gra, zapraszam tutaj. W wersji z Florą gramy dokładnie w ten sam sposób. Jedyne co zostaje zmienione to bohater i jego historia ;-)

Podobnie jak poprzednim razem, przygotowałam karty, które z pewnością będą przydatne podczas rozgrywki. Moi uczniowie są wielkimi fanami tej gry - mam więc nadzieje, ze i Waszym się spodoba!

 

źródła: stage / ninja

Wszystkie materiały gotowe do druku znajdziecie TUTAJ / You can download the materials HERE

Przy okazji, chciałabym też podziękować za wiele, wiele pozytywnych komentarzy i wiadomości prywatnych! Serce rośnie za każdym razem gry Was czytam! ;-)
Udanej niedzieli!

5 komentarzy:

  1. Ciekawą metodą na sprawdzenie naszej wiedzy o j. angielskim są testy poziomujące https://lincoln.edu.pl/krakow/wybierz-test/. Składają się one zwykle z zestawu specjalnie przygotowanych pytań, które mają za zadanie dokładnie ocenić nasze umiejętności m.in. z zakresu gramatyki, słowotwórstwa, czy też pisowni wyrazów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa z taką grą i dzięki zabawie można faktycznie jeszcze bardziej szlifować znajomość języka angielskiego. Ja również jestem wielką fanką jeśli chodzi o naukę z https://www.jezykiobce.pl/angielski/655-angielski-repetytorium-leksykalno-tematyczne-poziom-a2-b1-ksiazka-audio-cd-9788361828181.html gdyż tam znalazłam wszystko to co mnie interesowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się zapowiada taka nauka poprzez grę i z pewnością jeśli chodzi o dzieci to na pewno przynosi o bardzo fajny efekt. Ja również jestem przekonany, że warto aby dzieciaki uczyły się języków obcych. W takiej sytuacji ja zapisałem mojego syna do szkoły językowej https://earlystage.pl/pl/nasze-szkoly/lodzkie i wiem, że wybrałem bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń